Chcete získať do svojej firmy človeka, ktorý je pracovitý a dokáže k dobrým výsledkom doviesť aj ostatných ľudí vo firme? Alebo hľadáte profi asistentku, ktorá bude poznať Vaše požiadavky skôr ako ich vyslovíte? Chýba vám v tme obchodník, ktorý nasadí latku v predaji veľmi vysoko a udrží ju tam dlhodobo?
Ok, to zabezpečí ten správny inzerát.
Aký to je?
- je nasmerovaný na osobu, ktorá chce tvrdo pracovať
- hovorí o tom, čo je hlavným účelom voľnej pozície a aký výsledok sa na nej očakáva
- hovorí o veľkej zodpovednosti kandidáta
- otvorene hovorí o možnýh prekážkach, ktoré sa môžu objaviť
- inzerát obsahuje len pravdivé informácie
- odmeny a bonusy nie sú v inzeráte tie najdôležitejšie, neprikladá sa im mimoriadny význam.
Čo je tou výzvou?
K predchádzajúcim bodom môžete pridať informáciu o tom, že nie každý je schopný a ochotný vykonávať prácu, podľa pravidiel, ktorú sú dané.
Čo dosiahnete takýmto inzerátom?
- o prácu sa budú zaujímať tí správni kandidáti
- „Tí pohodlnejší“ sa od takejto ponuky odvrátia
- terajší aj potenciálni klienti si urobia perfektný obraz o inzerujúcej firme
- záujemca nebude očakávať od práce niečo iné, než je inzerované
- určite bude s náborom ľudí menej práce